Viacutan plus (pump) 95 ml

Viacutan Plus är ett fodertillskott för hund och katt med essentiella antiinflammatoriska fettsyror och naturliga antioxidanter som har antinflammatorisk verkan på orolig hud. Mildrar allergiska reaktioner och minskar användningen av antibotika.

Viacutan Plus är en koncentrerad och välbalanserad blandning av växt- och fiskolja med mycket högt innehåll av biologiskt aktiv gammalinolensyra (GLA). Viacutan Plus innehåller också olika naturliga antioxidanter som kan medverka till att mildra inflammatoriska och allergiska reaktioner.

Viacutan ges som ett dagligt fodertillskott till hund och katt för att bibehålla och vårda deras hud och päls.  Kosttillskottet är lätt att ge ovanpå maten eller direkt i munnen. Viacutan kan med fördel ges till olika hudproblem, hudsjukdomar så som öroninflammation hudvecksdermatit samt för att stödja hunden och katten vid fällningstider.

Viacutan Plus finns i lufttäta pumpflaskor 95 ml vilka skyddar och bibehåller den höga kvalitén på kosttillskottet. Viacutan finns även som kapslar.

Viacutan plus (pump) 95 ml