Hill´s Metabolic plus mobility Canine stew Tuna and vegetables 12 x 354 g

Hill´s Prescription diets Canine Metabolic plus mobility stew Tuna and vegetables är en oemotståndling gryta med tonfisk, kyckling väl utvalda grönsaker med ris för hjälpa till att hantera din hunds vikt- och  ledhälsa. Den läckra stuvningen gör det lätt för dig att skapa band med din hund med milt tillagad, storleksanpassade bitar med kyckling eller tonfisk och tillsatta grönsaker.

Datablad

Fodertyp Medicinska foder
Medicinskt område Rörlighet
Medicinskt område Viktminskning
Konsistens Våtfoder
Ålder Kastrerad
Ålder Senior
Ålder Vuxen
Rasstorlek Alla raser

Canine Metabolic stew fungerar naturligt med din hunds unika energianvändning samtidigt som den hjälper din hund att känna sig mätt & nöjd mellan måltiderna. Höga halter av omega 3 fettsyror minskar inflammation och smärta i leder vid ledsjukdom.

Kan ta några dagar extra i leveranstid.

Hill´s Metabolic plus mobility Canine stew Tuna and vegetables 12 x 354 g