Rea!

Seraquin - Köp 6 betala för 5!

Seraquin är ett kosttillskott med naturliga komponenter som del i behandling av artros hos hund. Innehåller den viktiga kombinationen av både kondrotinsulfat och glukosaminhydroklorid, som ger bäst effekt för hunden och kattens förmåga att skydda skadat ledbrosk. Denna storförpackning på 6 st askar à 60 smaskiga tuggtabletter är mer ekonomisk då du endast betalar för 5 askar.

• 800 mg
  • 2 g

Seraquin kosttillskott med naturliga komponenter som del i behandling av artros hos hund och katt. Innehåller den viktiga kombinationen av både kondrotinsulfat och glukosaminhydroklorid, som ger bäst effekt för hunden och kattens förmåga att skydda skadat ledbrosk. Seraquin innehåller även kraftfulla antioxidanter med förmåga att neutralisera fria radikaler och skydda leden.

Ge din hund bra livskvalitet och ett aktivt liv. Glukosaminer och kondrotinsulfat är viktiga komponenter i brosket i djurets led. Ofta minskar symptomen på smärta i rörelseapparaten efter 3-4 veckor efter behandlingens start. Ofta kan djuräagren minska användningen av antiinflammatoriska läkemedel vilka man använder för att minska smärtan hos djuret vid artros.

Kosttillskottet är ett av de mest sålda i Sverige och det finns en dokumentation på preparatets effekt. 60 st smakliga tuggtabletter som kan krossas och lätt ges i mat eller direkt i munnen.

Betyg
2018-08-15

Ekonomiskt

Har börjat ge glukosaminer till min gamle vän, tycker att han svarar bra, han har fått ett mer aktivt rörelsemönster
Nu får vi hålla på och det är toppen att man kan få en paket på köpet tack för det

Skriv din recension !

Seraquin - Köp 6 betala för 5!