Hund

Erbjudande

Om oss

Hund
Söker du bra produkter till din hund? Vi har samlat en hel massa produkter som vi varmt kan rekommendera till hundägare. Vi har bland annat veterinärfoder av märkena Royal Canin, Specific och Hill´s. För hudproblem har vi medicinska schampon & essentiella fettsyror som hjälper till mot bla. klåda och hudinfektioner. För äldre hundar har vi de bästa glukosaminer för hund så som seraquin, cosequin, dasuquin & glykolex. För stressade hundar eller inför resa och nyår så har vi lugnande doftferomoner Adaptil samt Zylkéne för en harmonisk och lugn hund.
Mer

Hund Det finns inga produkter i den här kategorin.

Underkategorier

• Bäddar och sovplats
    Hundens sovplats är viktig för deras välmående. Med rätt hundbädd kan man förebygga liggsår, minska smärta vid artros eller bara ge ditt djur en god natts sömn. Här finns allt från lyxiga Fat boy doggie lounge till värmande flectabäddar & vetekuddar.
  • Användning
  • Hundfoder
    Hundfoder av högsta kvalitet som veterinärer rekommenderar. Ett välbalanserat foder är grunden för ett hälsosamt liv. Här hittar du friskfoder men även veterinärmedicinska dieter då din hund drabbats av sjukdom, så hittar du njurfoder, bantningsfoder, artrosfoder och allergifoder mm. Vi har många fodersorter från Specific, Hill´s och Royal Canin.
  • Hundgodis
    Hos oss hittar du godsaker för hund i form av nyttiga hund godisar i Healthy treats och vegetariska hundgodisar i form av igelkottar. Du hittar även belöning för hundar som är allergiska. Är din hund foderallergisk passar godiset Hypoallergenic treats med rikligt innehåll av essentiella fettsyror som lugnar en känslig hud.
  • Kosttillskott
    I olika stadier i hundens liv kan de vara i behov av fodertillskott av bland annat vitaminer, mineraler. Vid vissa sjukdomstillstånd så som leversjukdom, njursvikt, urinvägsinfektion kan fodertillskott ibland förebygga och lindra. Här hittar du några av marknadens ledande fodertillskott så som Dasuquin, Seraquin, Cosequin, Denamarin, Renalzin, Diarsanyl, Pro-fibre, cardiguard, megaderm med flera.
  • Övrigt
    här finns de oumbärliga tillbehören för din hund. O´tom fästingplockare skyddar din hund mot skadliga sjukdomar från fästingar. Kyldukar och vattenflaskor för att skydda din hund från överhettning som kan ske vid värmeslag. Bajspåsar till din hund med snygga bajspåsehållare.
  • Aktivitetsleksaker

Aktivitetsleksaker för din hund. Här hittar du leksaker från Nina Ottosson samt kastleksaker för att apportera både på land samt vattenleksaker, så som Kong Aqua för aktivering och fysioterapi i vatten.